Szanowni Państwo,
Z uwagi na sytuację epidemiologiczną w kraju przechodzimy w maksymalnym stopniu na tryb zdalnej pracy.
Wszelkie zgłoszenia które nie mają charakteru krytycznego będą realizowane zdalnie, problemy można zgłaszać poprzez:
- system helpdesk.boit.pl
- adres email pomoc@boit.pl
- telefonicznie pod numerem tel+48 12 44 66 551
Dodatkowo informujemy: w przypadku problemów informatycznych będziemy realizować bezpłatną pomoc zdalna i telefoniczną – skierowane szczególnie dla osób starszych.
Postaramy się pomóc w załatwieniu spraw przez Internet, bez wychodzenia z domu. Problemy można zgłaszać za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacyjnych.
Jeśli szukają Państwo pomocy przy:
- zakupach, zamówieniach przez Internet
- realizacji wideo-konferencji za pomocą telefonu/komputera z bliskimi
- przesyłaniu nagrań, zdjęć do rodziny/znajomych
- wsparciu z doborem sprzętu komputerowego
- załatwieniu spraw urzędowych – ePUAP
- wyszukiwaniu informacji/portali, które rzetelnie informują na temat sytuacji, obostrzeń, regulacji
- obsłudze poczty email
- obsłudze pakietów biurowych – word/excel/PowerPoint
Jesteśmy bezpłatnie do Państwa dyspozycji