Szanowni Państwo,

Z uwagi na sytuację epidemiologiczną w kraju przechodzimy w maksymalnym stopniu na tryb zdalnej pracy.

Wszelkie zgłoszenia które nie mają charakteru krytycznego będą realizowane zdalnie, problemy można zgłaszać poprzez:

  • system helpdesk.boit.pl
  • adres email pomoc@boit.pl
  • telefonicznie pod numerem tel+48 12 44 66 551

Dodatkowo informujemy: w przypadku problemów informatycznych będziemy realizować bezpłatną pomoc zdalna i telefoniczną – skierowane szczególnie dla osób starszych.

Postaramy się pomóc w załatwieniu spraw przez Internet, bez wychodzenia z domu. Problemy można zgłaszać za pomocą wyżej wymienionych kanałów komunikacyjnych.

Jeśli szukają Państwo pomocy przy:

  • zakupach, zamówieniach przez Internet
  • realizacji wideo-konferencji za pomocą telefonu/komputera z bliskimi
  • przesyłaniu nagrań, zdjęć do rodziny/znajomych
  • wsparciu z doborem sprzętu komputerowego
  • załatwieniu spraw urzędowych – ePUAP
  • wyszukiwaniu informacji/portali, które rzetelnie informują na temat sytuacji, obostrzeń, regulacji
  • obsłudze poczty email
  • obsłudze pakietów biurowych – word/excel/PowerPoint

Jesteśmy bezpłatnie do Państwa dyspozycji