Zgłoszenia ad-hoc

Najprostsza forma współpracy dlatego realizowana jest na podstawie podstawowej umowy lub bezpośrednich zgłoszeń na mailowych lub telefonicznych.

Realizacja wsparcia IT po ustaleniu terminu oraz kosztów w przeciwieństwie do umowy hybrydowej – standardowa stawka godzinowa wynosi 120 zł. Każda umowa ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych, bezsprzecznie jest poprzedzona podpisaniem umowy o zachowaniu poufności zgodnej z RODO. W związku z taką formą współpracy, wsparcie IT firm nie posiada wysokiego priorytetu na termin wizyty i naprawy.

Współpraca na zasadach AD-Hoc nie obejmuje:

  • Pro-aktywnego monitoringu sieci.
  • Pro-aktywnego monitoringu urządzeń krytycznych.
  • Inwentaryzacji online oraz oznakowania urządzeń.
  • Backupu konfiguracji urządzeń.
  • Backupu urządzeń krytycznych.
  • Zabezpieczenia urządzeń sieciowych.
  • Monitoring aktualizacji systemowych oraz sprzętowych.
  • Wdrażania aktualizacji po godzinach pracy firmy.
  • Zarządzanie urządzeniami przez kontrolery sieciowe.
  • Dojazdu do klienta