Formy współpracy

Umowa hybrydowa

Najbardziej popularna forma współpracy

Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ustaloną liczbę godzin. Godziny rozliczane na podstawie realnego czasu poświęconego na zgłoszenia w portalu helpdesk Po wykorzystaniu godzin określonych w umowie współpraca kontynuowana po akceptacji zwiększonej stawki godzinowej. Ilość godzin określana na podstawie wcześniejszej analizy lub miesięcznego okresu próbnego. Faktura wystawiana na podstawie comiesięcznego raportu z ilości zgłoszeń oraz czasu poświęconego na zgłoszenia i działania pro-aktywne.

Podstawowe zasady działania

  • SLA:01 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone standardowe zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 4 godziny biznesowe.
  • SLA:02 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone krytyczne zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 2 godziny biznesowe.
  • SLA:03 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 24 godziny o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
  • Godzina biznesowa – oznacza ciąg czasu pomiędzy 8:00, a 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, np. 10 Godzin Biznesowych to przedział czasu od 10:00 dnia bieżącego do 9:00 następnego dnia roboczego.
  • BOIT zobowiązuje do realizacji każdego zgłoszenia przesłanego na adres mailowy, nr telefonu określonego w umowie lub poprzez portal helpdesk
  • Podstawowe zasady współpracy każdorazowo ustalane indywidualnie na podstawie zapotrzebowania oraz audytu wstępnego.

Koszty

  • Godzina zawarta w umowie – 170 zł
  • Godziny poza umową – 220 zł
  • Integralną częścią umowy jest monitoring urządzeń krytycznych, który zapewnia stabilność i bezpieczeństwo najważniejszych usług w firmie.
  • 0 (słownie: zero) ukrytych koszów.

Zakres

Współpraca na zasadach Umowy Hybrydowej przy każdej umowie obejmuje usługi: 

  • Pro-aktywny monitoring sieci
  • Pro-aktywny monitoringu urządzeń krytycznych.
  • Zastąpienie wewnętrznego pionu informatycznego wyspecjalizowanym zespołem techników
  • Administracja Sieciowa
  • Administracja Serwerowa
  • Administracja Pocztą email
  • Administracja stronami www
  • Portal Helpdesk
  • Backup urządzeń krytycznych, oraz konfiguracji urządzeń.
  • Serwer logów oraz weryfikacja alertów krytycznych (GreyLog)
  • Wdrażania aktualizacji po godzinach pracy firmy.
  • Doradztwo informatyczne.
  • Zarządzanie scentralizowane.
  • Dojazdy do klienta.

Integralną częścią umowy jest monitoring urządzeń krytycznych z powiadomieniami oraz działaniem pro-aktywnym.

Napisz do nas i uzyskaj wycenę

Przygotujemy ofertę dostosowaną do Twojego budżetu i oczekiwań.

Skontaktuj się z nami