Umowa hybrydowa
Najbardziej popularna forma współpracy
Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ustaloną liczbę godzin. Godziny rozliczane na podstawie realnego czasu poświęconego na zgłoszenia w portalu helpdesk Po wykorzystaniu godzin określonych w umowie współpraca kontynuowana po akceptacji zwiększonej stawki godzinowej. Ilość godzin określana na podstawie wcześniejszej analizy lub miesięcznego okresu próbnego. Faktura wystawiana na podstawie comiesięcznego raportu z ilości zgłoszeń oraz czasu poświęconego na zgłoszenia i działania pro-aktywne.
Podstawowe zasady działania
- SLA:01 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone standardowe zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 4 godziny biznesowe.
- SLA:02 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone krytyczne zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 2 godziny biznesowe.
- SLA:03 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 24 godziny o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
- Godzina biznesowa – oznacza ciąg czasu pomiędzy 8:00, a 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, np. 10 Godzin Biznesowych to przedział czasu od 10:00 dnia bieżącego do 9:00 następnego dnia roboczego.
- BOIT zobowiązuje do realizacji każdego zgłoszenia przesłanego na adres mailowy, nr telefonu określonego w umowie lub poprzez portal helpdesk
- Podstawowe zasady współpracy każdorazowo ustalane indywidualnie na podstawie zapotrzebowania oraz audytu wstępnego.
Koszty
- Godzina zawarta w umowie – 170 zł
- Godziny poza umową – 220 zł
- Integralną częścią umowy jest monitoring urządzeń krytycznych, który zapewnia stabilność i bezpieczeństwo najważniejszych usług w firmie.
- 0 (słownie: zero) ukrytych koszów.
Zakres
Współpraca na zasadach Umowy Hybrydowej przy każdej umowie obejmuje usługi:
- Pro-aktywny monitoring sieci
- Pro-aktywny monitoringu urządzeń krytycznych.
- Zastąpienie wewnętrznego pionu informatycznego wyspecjalizowanym zespołem techników
- Administracja Sieciowa
- Administracja Serwerowa
- Administracja Pocztą email
- Administracja stronami www
- Portal Helpdesk
- Backup urządzeń krytycznych, oraz konfiguracji urządzeń.
- Serwer logów oraz weryfikacja alertów krytycznych (GreyLog)
- Wdrażania aktualizacji po godzinach pracy firmy.
- Doradztwo informatyczne.
- Zarządzanie scentralizowane.
- Dojazdy do klienta.
Integralną częścią umowy jest monitoring urządzeń krytycznych z powiadomieniami oraz działaniem pro-aktywnym.