Umowa hybrydowa
Umowa hybrydowa jest najbardziej popularną formą współpracy i realizowana jest na podstawie umowy serwisowej , która opiera się o ustaloną liczbę godzin.
Godziny rozliczane na podstawie realnego czasu poświęconego na zgłoszenia w portalu helpdesk natomiast po wykorzystaniu godzin określonych w umowie współpraca kontynuowana po akceptacji zwiększonej stawki godzinowej. Ilość godzin jest określana na podstawie wcześniejszej analizy a także miesięcznego okresu próbnego. Natomiast faktura jest wystawiana na podstawie comiesięcznego raportu, który uwzględnia ilość zgłoszeń oraz czas poświęcony na zgłoszenia i działania proaktywne.”
Podstawowe zasady działania
- SLA:01 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone standardowe zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 4 godziny biznesowe.
- SLA:02 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone krytyczne zgłoszenie serwisowe licząc od chwili jego wykonania przez Klienta, wynosi maksymalnie 2 godziny biznesowe.
- SLA:03 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 24 godziny o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
- Godzina biznesowa – oznacza ciąg czasu pomiędzy 8:00, a 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, np. 10 Godzin Biznesowych to przedział czasu od 10:00 dnia bieżącego do 9:00 następnego dnia roboczego.
- BOIT zobowiązuje do realizacji każdego zgłoszenia przesłanego na adres mailowy, nr telefonu określonego w umowie lub poprzez portal helpdesk
- Podstawowe zasady współpracy w ramach umowy hybrydowej każdorazowo ustalane indywidualnie na podstawie zapotrzebowania oraz audytu wstępnego.
Umowa hybrydowa – koszty
- Godzina zawarta w umowie – 170 zł
- Godziny poza umową – 220 zł
- Integralną częścią umowy jest monitoring urządzeń krytycznych, dzięki któremu zapewniamy stabilność i bezpieczeństwo najważniejszych usług w firmie.
- 0 (słownie: zero) ukrytych koszów.
Umowa hybrydowa – zakres współpracy
Współpraca na zasadach Umowy Hybrydowej przy każdej umowie obejmuje usługi takie jak:
Integralną częścią umowy hybrydowej jest monitoring urządzeń krytycznych z powiadomieniami oraz działaniem proaktywnym, co zapewnia stabilność i bezpieczeństwo kluczowych usług IT.