Umowa serwisowa
Umowa serwisowa jest to dostosowana forma współpracy, która realizowana jest na podstawie umowy opartej o ilość sprzętu IT w oparciu o kalkulator.
Godziny pracyw ramach umowy serwisowej nie są naliczane, stawka jest kwotą zryczałtowaną na podstawie wykonanego audytu sprzętowego. Szacunkową wartość umowy serwisowej można określić za pomocą kalkulatora. Każde zgłoszenie jest realizowane za pośrednictwem portalu helpdesk lub połączenia tel.
Umowa serwisowa – podstawowe zasady działania
- SLA:01 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone standardowe zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 4 godziny biznesowe.
- SLA:02 – Czas reakcji BOIT na prawidłowo zgłoszone krytyczne zgłoszenie serwisowe, licząc od chwili jego wykonania przez Klienta wynosi maksymalnie 2 godziny biznesowe.
- SLA:03 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 24 godziny o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
- Godzina biznesowa – oznacza ciąg czasu pomiędzy 8:00, a 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, np. 10 Godzin Biznesowych to przedział czasu od 10:00 dnia bieżącego do 9:00 następnego dnia roboczego.
- BOIT zobowiązuje do realizacji każdego zgłoszenia przesłanego na adres mailowy, nr telefonu określonego w umowie lub poprzez portal helpdesk
- Podstawowe zasady współpracy każdorazowo ustalane indywidualnie na podstawie zapotrzebowania oraz audytu wstępnego.
Umowa serwisowa – koszty
- 0 (słownie: zero) ukrytych koszów.
- Koszt obsługi jest stały i zależny wyłącznie od ilości posiadanych sprzętów w firmie.
- Przybliżoną estymację można uzyskać na poniższym konfiguratorze współpracy serwisowej:
Zakres umowy serwisowej
Współpraca na zasadach Umowy Serwisowej przy każdej umowie obejmuje usługi:
Integralną częścią umowy serwisowej jest monitoring urządzeń krytycznych z powiadomieniami oraz działaniem pro-aktywnym.